algemeen

UITDAGEND GOLFEN BIJ DE DOORNSE GOLF CLUB

De Doornse golfbaan vormt de thuisbasis van de Doornse Golf Club.

Toen het bosbad van Doorn niet meer rendabel was, is een par 3 golfbaan aangelegd met 6 holes. In 1996 is de baan uitgebreid tot de 9 holes par 3 baan. De Doornse is een vriendelijke maar uitdagende bosbaan met prachtige waterpartijen, smalle fairways en interessante greens die vaak door robuuste bunkers worden beschermd. De baan uitdagend voor zowel beginnende als geoefende spelers.

Wij zijn ontzettend trots op onze baan . Samen met onze greenkeepers, onderhoudt een vaste ploeg van vrijwilligers de baan om die nog aantrekkelijker te maken. De Doornse is een enthousiaste golfclub, met veel inzet van eigen leden. De goede conditie van de baan en de volle en gevarieerde wedstrijdagenda staan borg voor veel golfplezier gedurende het hele jaar.

10 maart 1993, is de Doornse Golf Club opgericht. De vereniging telt ongeveer 200 leden die met veel plezier hun rondjes spelen. De Doornse Golf Club is een gezellige en gastvrije vereniging. Wij doen er alles aan om u zo snel mogelijk “thuis” te laten voelen, zowel in als buiten de baan. De Doornse Golf Club kenmerkt zich door de informele sfeer, de grote inzet van veel leden voor commissies en activiteiten en een bijzondere aandacht voor de beginnende golfer.

naar overzicht lid worden